Tuesday, January 18, 2011

Bila kejadian itu semakin dekat~~~

erm...pejam celik pejam celik...dah nak dekat tarikh kejadian itu...erm..banyak lagi yang xsetel...erm..alhamdulillah kad22 dah banyak hantar kat sedara mara da...ermm...aku sendiri yang hantar...yer lah..maklum lah..aku nie xder bapa...mak pulak xblh drive...so terpaksa lah suma benda aku uruskan sdr...erm...semalam aku amik cuti..awal pagi aku pegi pejabat agama...hantar borg kahwin...

Alhamdulillah...ustaz kat pejabat agama tuh xder tnya aper22..juz suruh aku baca ikrar perkahwinan jer...syukur...neves gak aku klu dia suruh aku baca doa22 ke ayat22 ker...perghh..walaupon pada aku xder masalah ngan suma benda tuh...tp klu dah neves...rukun islam pon aku lupa...huhuhu...

aper22 pun..slamat dah...borang aku leh amik 24/1/2011...selesai bab borg permohonan perkahwinan...harap lain22 perkara akan di permudahkan...Amin...

p/s: paling merunsingkan aku...rumah yang xsetel22 ag..huhuu...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers