Tuesday, January 25, 2011

Present...

makasih kawan22 yang dah bagi hadiah kawin walhal aku xkawin ag....masih ader 1 minggu 3hari lagi utk bergelar isteri...rasa terharu sgt ble kawan22 advanced wish,advanced kasik hadiah dll...hadiah korg akan ilah buka lepas status bertukar....

semalam...best sgt..ex-housemate dtg umah berkumpul ramai22...xder lah sgt ramai..4 org pon dah cukup meriuhkan suasana yang semakin hari semakin hening...erm...
sedang khusyuk borak..tetiba ktorg terpk...umah sewa no.5 SS5A/7, kelana Jaya, Petaling Jaya Selangor adalah rumah pertama ktorg diami ( aku, hani, rina,dan ika ) mulakan hidup....ktorg belajar mengenal org yg bermacam22....syukur alhamdulillah...wlpon byk dugaan antara ktorg..tp ktorg masih kekal rapat each other.. sesuai dengan peribahasa buang yang keroh ambil yang jernih...masing22 berfikiran matang bersesuaian dgn taraf pendidikan jugak...

aku harap suatu hari nnt aku akan kumpulkan kwn22 kat umah aku kelak...Amin...

TQ Hani n Rina (hadiah u unik lah...)
thanks so much again.

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers