Friday, January 14, 2011

Surah Yasin

Semalam aku blk keja awal opss ontime...xleh ckp blk awal kang member22 opis marah...abis keja kul 530pm..slalu nyer aku blk kul 6.00pm++...hehehe...sbb tuh aku ckp blk awal...huhuh

ok lah berbalik dr tajuk asal...smlm aku xblk umah terus..aku park keter kat LRT then aku p KL..jumpa KD...coz aku nk beli surah yassin utk kenduri nnt..hrmm...aku beli kat maydin jer...tp yg pelik nyer...surah yassin yg besar lebih murah dari surah yassin yang kecik...maybe penjual tahu kot...pembeli suka yg kecik22, senang nak bawa kemana22...erm...memandangkan beg utk tetamu aku tuh kecik...then aku beli sederhana kecik n sederhana besar...pendek kater...yang sedang22 sajerr...hehehee...aku beli dalam 50 keping = RM 40..ok lah..

abis beli terus blk..opss...KD belikan aku mknan..utk mkn mlm...huhuhu...dia cian kat aku...asyik xnk mkn mlm jer...hahahhaa...aku mau diet lah..aper pun smlm...blk umah terus mkn...then wat keja rumah skit, kemas22 skit...baru tdo...xder lah aku tdo dlm keadaan perut yg sngt kenyang...

ok lah..nnt aku update lagi pasal persiapan kenduri walimatulurus nie...tadaaa...

p/s : dah mula isau nak kawin...hahahah

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers