Thursday, August 4, 2011

~~Ramadhan Ke-3~~

Tak ada apa22 yang menarik untuk aku ceritakan...hrmm...

Hari ke 3 juadah berbuka puasa simple jer..aku juz masak sotong goreng kunyit berkuah ...hrmm nama resepi nie cam pelik kan...hhehee..memang lah pelik..coz aku yang kasik nama resepi.. 2 jenis menu yang lain..cam biasa sayur dan ikan goreng..kali nie aku masak sayur lemak dengan telur (aku kasik nama lagi), ikan lak aku goreng biasa jer tp aku perap dengan cili...so aku kasik nama ikan goreng bercili...hahahah..

Sesuka hati aku jer nak letak nama resepi..haaha (gelak besar)...actual word...blog ana, ana punya suka lah...hhahaha

tp tah naper semalam aku tetiba rasa xlalu nak makan..hrmm...mkn skit jer tp abis lah sepinggan..hehehe

Semalam en.husband beli kuih..tepung pelita..favorite aku tuh..tp hrmm jer lahh...malas nk komen...

Hari nie ramadhan ke 4...nak masak aper yer...tunggu esok aku update taddaaa....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers