Friday, August 5, 2011

~~Ramadhan Ke-4~~

Salam Ramadhan untuk semua umat islam..

Jam kul 4.30pm...mcm biasa..akulah org pertama yang keluar dari ofis nie...hehee..maklumlah as a wife...balik umah kejar masak lah...ehhh dah kul 4.07...erm...tak boleh tulis banyak22 nie..dah lewat..nak singgah pasar malam lagi nie...

oklah aku ringkaskan cerita pasal juadah berbuka semalam..

menu 1 : sup cendawan meat ball
menu 2 : ikan goreng
menu 3 : ayam goreng
menu 4 : buduu..hehehe..

simplekan menu aku...en.husband xkasik aku masak havoc22 sgt...sayang bini katakan...en.husband takut aku letih...tp...

Masak simple22 jer pun aku leh tertdo lepas maghrib hinggakan en.husband dah balik terawih...aku leh xsedar..nyenyak benar aku tdo..huhuhhu.....

Terlepas citer You Saka Pergi Jauh222...huhuhu...masuk opis pagi tadi bukak jer laptop terus bukak tonton.com...Qada balik citer tuh...hahahah...eeeiii xsenonoh perangai yer...hihi..ok lah..aku nk mengemas balik dah...

Tatatatataaa....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers