Wednesday, September 12, 2012

Auni Kena Dera Lagi..

Sambung cerita pasal Auni Nages Lagi .. tp tentang nie Auni kena dera plak...hrmm..kisah sebenar pasal barut...

Lepas aku amik Auni semalam, Auni mmg nages lah...sbb nages tuh aku pun tak tau...balik umah jer...aku bukak barut dia...SubhanaAllah...kuat nyer BS ikat barut dia...berbirat perut dia...bila aku bukak jer barut tuh...terus tdo diam...sian nyer anak akuu...kena dera kali ke 2...ari tuh kena vicks (kisah vicks akan aku coretkan jugak nnt)

aku pun xpaham lah BS nie...dia pandai jaga budak ke takk...adoii...nak kater dia buruk perangai aku tgk xder lah pulak..cuma nyer...mcm xreti nk jaga baby jerr...aduhhh....

susah hati aku...nak keja pun xsenang...nak jer 2 3 minit sekali aku kol...huhuhu....

rindu kat Auni...harap22 hari nie xder benda22 yg menyakitkan hati aku berlaku kat anak aku...


tdo bebaik yer syg...muaaahhhh

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers