Monday, September 24, 2012

Kisah Breastfeeding part 1

Hari nie aku akan cuba pump susu 4 kali...nie semua gara22 stock dalam peti dah xder...susu utk Auni..umpama kais pagi makan pagi kais petang mkn petang...aissshhhh sedih aku..

Supplement aku pun dah sampai...masuk hari nie dah 3 hari aku telan supplement....tunggu je lah hasil nyer...usaha dah, doa pun dah, tunggu rezeki dari Allah jer....

aku kena get ready susu fm utk Auni...sian dia bila menages kelaparan...gara22 lepas aku pump susu, Auni terjaga dr tdo, so bila dia isap susu xkeluar nages lah diaa...cian anak akuu...huhuhuhu

Hari nie kali ke 3 aku pump susu, jam 6pg = 4oz, 10pg = 3 3/4oz, 1ptg = 2 1/2 oz,

Harap pump jap lagi aku dpt 4oz..uhuhhuh...

Ya ALLAH murahkan lah rezeki anak aku dengan susu badan ku....Aminn....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers