Wednesday, September 26, 2012

Call dr Sweet Cherry

Masa otw datang keja...aku dah merungut kat en.husband pasal barang yang aku beli dari sweet cherry...fuhh...hari isnin aku buat payment...langsung xder feedback...

otw blk dr opis lepas breakfast...aku dapat call...sweet cherry call pasal payment..lega hati aku...berbunga22 menanti barang sampai...lalalalaaaa....

senang nyer dalam hatiii....barang Auni dah nk di hantarr...yahoooo....

barang aper...??? tunggu aku update lain yerr....

xsabar niee....

semalam barang dr one baby world dah smpai...excited giler akuu...hehhheee...terus kasi auni mainn....suka diaa....

suka aku dia main benda tuh...bila tahan dia geram mainan tuh bila sentuh berbunyi22...dia tampar terus benda tuh...hehehehe....pastuh kena muka dia....alahaiii syg ooiiii.....lemah lembut lah skit....awak tuh pompuannn....lasak leh tahan jugak anak aku nieee....kita tunggu dia leh merangkak nnt....kompom 1 umah dia tawaff....fuh...skang nie pun kaki dia berketih22 (betol ke ayat aku..belasah jer lah) bukan main lagi...klu angkat kaki...fuhhh...dengan punggung22 skali terangkatt...ape22 jer lah anak ooiiii...janji anak ummi nie sihat walafiat hendak-Nya...Aminnn...


nie pulak stokin baru auni....siap ader bunyi22 lagi...xdapat aku gambarkan bila Auni pakai pastuh kaki dia ketih22 kompom loceng22 dlm muka rabbit, bumble bee, n duck tuh berbunyi....silap haribulan stokin tuh pulak jadi alat mainan dia...hehehehe....

aku pun xsabar nak kasi Auni pakai...hahahaha...aku lak yang excited lebihh...hehehehe....sabar222..masih di ampaian....bukak22 plastik  amik picture lu...terus pegi basuhh....hahahaaaa....Ummi yg lebih22 kannn....
Nak buat mcm mana dulu Ummi xpakai stokin ader loceng...huhuhu...

p/s : stokin org dewasa xder ker macam niee...teringin plakk...hahaahaaaa....

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers