Wednesday, September 26, 2012

Berita Gembira Lagi

Tadi aku dapat berita gembira dari sweet cherry, nie aku dapat berita lagi gembira dari OCBC....

Alhamdulillah, loan dah approved dengan semua criteria yang aku nak..

criteria yang aku nak :
  • Islamic Loan
  • BLR up to -2.4
  • Single Loan
  • No Lock in
  • Loan period up to 38-40 year
  • Installment below 1.5k
  • before rumah siap just bayar profit only.
syukur semua criteria nie lulus di OCBC,

this Friday offer letter akan di keluarkan..td en.husband msg, developer call, S&P dan siap so this Saturday kena  sign agreement. Syukur Ya Allah...mudah nyer berurusan ngan OCBC...

Kejap tadi bank islam call...hrmm mintak no telefon HR...mcm22 lah...so aku rasa macam nak tolak jer bank islam...mcm susah jer...utk aper no HR..OCBC xmintak punn...hrmmm...

aper pun pejam mata dan tekad di hati, nawaitu kerana Allah...hati aku sedap, tenang dan selesa dengan OCBC...mungkin aku akan terima bank OCBC as  a Loan Kediaman aku....Alhamdulillah...

Semoga segalanya akan di permudahkan...Amin.



nie lah bakal teratak kediaman kami menbina kebahagian utk anak22...ecewahhh....hahahaa

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers