Friday, September 28, 2012

Rajin nyer dia basuh baju

kerajinan terserlah..


hari minggu, kompom22 lah nak rehat lebih...so masak pun agak lambat skit...aku masuk dapur pun dah jam 1230, so agak kelam kabut skit di tambah pulak cili mesin pun dah habis stock, pastu nak basuh ayam lagi nak mesin santan lagi...aduh banyak nyer kerja...baju pun xbasuh lagi...mana satu mau buat nie...

Dengan sepantas naruto dan dragon ball aku masak nasi dulu then basuh ayam...memandangkan aku takut terlambat...aku mintak tambahan kakitangan kat dapur...

"abanggg tolong jap gunting cili kering.."

1minit...en.husband xdtg ag
::
::
3minit...xdatang jugak tolong lagi
::
::
::
5minit...xdatang jugak lagi...

aku dah siap bersih kan ayam n siang bawang+gunting cili dah..

pertolongan kali ke-2

"abanggg tolong basuh baju"

dengan sepantas kilat...terus dia basuh baju....ambooiiii.....laju pulak..

bab basuh baju, angkat baju...mmg rajin...

dulu aku dgr dr kawan22 dia...en.husband nie adalah org yang paling rajin memasak di kalangan member22...skang dah kawin lain lak yer jadi nyer...hahahahaa...

aper pun syukur lah en.husband nie ringan tulang jugak nak menolong kemas22 rumah...hehehee....Alhamdulillah hehehe

1 comment:

  1. kisah nie berlaku setahun yang lepass...baru perasan rupanyer duk dalam draff...hhahahaa

    ReplyDelete

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers