Wednesday, September 19, 2012

Keluar Duit Lagiii...

Hari ini aku bangun lambat lagi...aishhh timing xkena lagi...

Dah terlewat so aku pun kelam kabut bagai nak rak....benda pertama yang aku buat...PUMP SUSU...fuhhh...syukur aku dapat 5oz...3oz utk bekalan hari nie, 2oz utk stock..

Pastuh en.husband bangun dia ckp kita halfday lah hari nie...wahhh...penat nyer aku bertungkus lumus kejar masa...adoiii...

kul 830am aku hantar auni ke umah pengasuh...then terus kitorg gerak pegi gaint amik duit utk beli peti sejuk...budget rm1500...

Ktorg pegi breakfast lu then singgah beberapa bank utk loan housing sementara menunggu kedai elektrik bukak...dah siap survey..last22 pilih bank islam jugak...

pastuh pegi survey peti sejukk...2 kedai aku pegi satu pun tak berkenan....pastuh aku tanya jurujual tuh kat mana lagi ader kedai elektrik...then dia ckp kat klang lama...so memandangkan jalan tuh otw aku pegi keja, so aku tawakal jer cari kedai elektrik...so aku jumpa kedai tuh...aku rasa ok kot dan hati aku mcm tak ragu22 nak beli dekat ctu, tambahan lagi taukeh kedai tuh sudi beli peti sejuk aku ngan harga rm150...so aku rasa ok lah...drpd kedai lain nk amik rm50...huhuhu....

so rembat peti sejuk jenama SHARP plasmacluster..490 liter..hopefully bertahan 10tahun...harga.. RM2199 kurang RM1900-150 = RM1750 (lari budget lagii..huhuhuhu)

Demi anak aku sanggup habiskan duit utk peti sejuk tuh....klu tak fikirkan Auni buah hati aku, xkan nyer aku beli peti sejuk lagi...biar lahh tunggu 2 bulan lagi baru aku beli...

Sekarang baru aku faham...mcm mana aku berkorban utk anak aku, mcm tuh lah mak aku berkorban utk aku....huhuhuhu....tetiba rasa sayu jerr hati nieee...huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers