Wednesday, September 12, 2012

Auni Nages Lagii..

Semalam aku amik Auni agak lambat..walaupun semalam turun opis lambat tp jalan agak clear so en.husband ajak singgah pasar malam...aku yg sgt keletihan dah malas nak jln22 kt pasar malam, juz en.husband jer pegi membeli...

Paham22 jer lah klu org lelaki yang membeli ...hrm..sekali beli ayam 2 ekor...nah amik koo...mcm nak wat open house pulakk...huhuhu...baki ayam sekor pun masih dlm peti sejukk...huhuhu...penuh peti..

Klu dah nama pun pasar malam so org mmg ramai then agak sesak skit...smpai umah jer terus pegi amik Auni...masa aku amik Auni..BS ckp dia baru bagi menyusu botol ke 5...masa aku amik tuh dia nages..so blom sempat turun lift aku terpaksa duduk nyusu kan dia dulu...mata Auni mcm ngantukk sgtt..

otw jalan balik ke blok aku...skali org azan maghrib...adoii...maghrib22 budak kecik duk kat luar...aku mcm dah dapat agak aper akan berlaku malam kang...hrmmm...

Msk umah dia nages kejap...pastuh aku bukak barut dia then dia tdo lena...(ader sumting menyakitkan hati aku pasal barut tuhh...next page aku citer..)

Sementara Auni tdo aku cepat22 settled kan keja aper yg patut...mandi22 solat...Auni jaga semula...so turn en.husband pulak utk wat keja...en.husband kena masak n hidang utk mkn mlm...

Ktorg mkn sorg22...klu tinggal si kecik tuh...kang melalak pulak dia...hrmmm...jenuh lah xleh tinggal langsung...

lepas en.husband siap mkn, turn aku mkn then terus kemas suma...skali Auni tdo lagi..hopefully dia tdo smpai pagi....alang22 Auni dah tdo..aku smbung buat keja..simpan susu perahan dalam plastik, solat isyak then..en.husband pgl...Auni dah jaga...warghhhh nagess aku...kompom dia xtdo pulak malam niee...huhuh

Mmg tak salah sangkaan aku...Auni nages lagii...adoii...lagi lama dr semalam...serabut aku...aku dah sgt xlarat dahh...gagah kan jugak badan niee kehulu ke hilir supaya Auni lebih tenang....hurm...nages Auni mcm ader benda ganggu dia...isau tul aku...mcm22 dah aku buat...sian dia....

Pukul 1 baru Auni tdo....syukur dia tdo smpai pagi...klu dia jaga kompom aku masuk opis lagi tak bermayaaa..

Tp hari nie aku turun umah sgt lambat..kul 8 baru gerak dr rumah...aduhhh...

Hari nie aku akan usaha utk blk awal...setiap kali blk maghrib..pasti Auni nagess terukk...huhuu...

perlu ker aku cuti tnpa gajii...huhhuuh...

No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers