Friday, September 28, 2012

Sabar yer Sabar...

Kali nie betoll22 buat aku benar22 bersabarrrrrr.....fuhh...lain mcm jer ayat sabar akuu...huhuhu

Hari nie hari kee..isnin, selasa, rabu, khamis, jumaat..hari ke 5...barang aku xsampai22 lagii...adoii.lah...aku ingat sabtu nie nak pegi imegresen  boleh lah guna...xpayah dah en.husband nk tolak stroller tuh ke hulu ke hilir..

aku yg kurang puas hati ngan service dorg...terus kol tanya khabar berita barang yg aku order tuh...

Tah amoi mana yg pick up fon, mintak no order...aku pun kasik lah...pastuh dia plak kol saper tah...lamaaaa aku tungguu dengan penuh kesabaran....huhuhu...

last22 amoi tuh ckp...nnt i call u back yerr....wacaaaaaaa......lama wehhh aku tungguuu...huhuhuuu...

sabar yer sabar...

aku redha je lah...klu ader rezeki nk dpt brg tuh...dapat lah...klu xder rezeki nak wat cam ner...terpaksa aku beli sekali lg kt tmpt lain plak....just forget it...

lamaaaa selepas tuh...dorg lak call aku...bg tau nk hantar barang esok...hrmm...esok aku cuti lahhh...so brg tuh smpai hari isnin....

so the conxlusion nyer...esok...terpaksalah kehulu ke hilir bw strollerr....


No comments:

Post a Comment

Important Date

  • Balik Kampongg....24/1/13 - 28/1/13
  • Next cucuk Auni 9 Bulan - 11/3/2013

Our MarRiage

Daisypath Friendship tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby

Lilypie First Birthday tickers